Semesteropening (Intro nieuwe studenten + Studiomarkt)

vrijdag 31 januari
Semesteropening (introductie nieuwe studenten en Studiomarkt)

Ochtendprogramma / RAvB Shanti’s, 1e etage           

9u30 – 11u00  Introductiebijeenkomst februari-starters       

Studiomarkt/ RAvB, 3e etage (Baanderszaal)                                                                                             

(neem een keuzebriefje mee bij de ingang)

De keuze is reuze met maar liefst 17 studio’s waarvan 9 semesterstudio’s + 8 kwartaalstudio’s! Tijdens de tweejaarlijkse Studiomarkt pitchen docenten hun studio en lichten kort de opgave, locatie, ontwerpmethode, docententeam, vaardigheden en excursiebestemming toe. Na afloop maken studenten via het stembriefje hun 3 keuzes bekend. Stafleden maken de Studio-indeling waarbij er zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de 1e voorkeur van de student.

11u00  Welkom Chris van Langen, Directeur RAvB

11u10   Toelichting Renske en Thijs, hoofden Architectuur en Stedenbouw op thema’s/ invullen keuzebriefje

11u15   Pitches 2e semesterstudio’s

12u50  Lunch (belegde broodjes)

13u20  Pitches 3e kwartaalstudio’s       

14u00  Pitches 4e kwartaalstudio’s                              

14u45  Inleveren stembriefjes (tot 15u00)

@ Shanti’s

Drinks and bites! + Inschrijven colleges 3e kwartaal (tot uiterlijk 16u30)

15u00 – 16u30 Studio-indeling door Stafleden Jan, Thijs en Hinke        

16u30  Bekendmaking Studio-indeling                                                           

18u00  It’s a rap, have a good weekend!

share item
Ja, ik accepteer cookies

Rotterdamse Academie van Bouwkunst gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën (cookies) onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren en daardoor onze website verbeteren. 


Cookies van derde partijen maken daarnaast mogelijk dat u informatie kunt delen via social media zoals Twitter en Facebook. Meer informatie hierover vindt u in ons cookie-statement.